BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 3, 2010

DOA UNTUK MU SAYANG.....

Berat mata yang memandang...berat lagi bahu yang memikulnya....dan bila kita kembali kepada segalanya ketentuan ALLAH SWT kepada kita hambaNYA...kita sedar segalanya kerana kasih sayang Allah...Allah beri dugaan itu kerana Allah Maha Mengetahui kita hambaNya yang terpilih untuk dugaan ini...dan Allah sayang pada hambaNya ini...

Sabar lah anak ku sayang...anak kecil berusia setahun ini diberi nama...Mohammad Nur Basyir Bin Nor Izalman mengalami ''masalah saluran pernafasan yang mudah tertutup''...Ya Allah tabahkan hati kedua ibubapa nya...hanya ini yang termampu dilafazkan untuk keluarga ini...doa tidak pernah putus semuga Mohammad Nur Basyir kembali sembuh sebagaimana anak-anak yang lain.

Di pohon kan jua kepada seluruh ahli PERSIAP MALAYSIA berdoa supaya anak ini kembali sihat...begitu juga tidak lupa panjangkan doa kita kepada seluruh ahli dan anak-anak ahli PERSIAP yang mengalami apa jua dugaan...semuga dengan doa ikhlas kita...Allah makbulkan dan ahli serta anak-anak kembali sihat hendaknya...InsyaAllah.

Kesempatan menziarahi anak ini pada 10 April 2010...di Hospital Kota Bahru, Kelantan...yang lalu...mengungkap sejuta rasa dan keinsafan...kesabaran yang tinggi  oleh ayahnya Nor Izalman B. Hj Mohamed (Staf PPA Machang) dan kecekalan hati seorang ibu...Puan Nur Deena Airin Bt. Mohamed...semuga Allah sentiasa merahmati dan melindungi keluarga ini....InsyaAllah.