BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 6, 2009

Penghargaan Dan Terima Kasih....


Saya panjatkan rasa syukur kehadrat Allah SWT....dan saya berdoa selalu agar semua yang memberi sokongan selama arwah Ibu saya di rawat di Hospital Tengku Ampuan Afzan Kuantan Pahang sentiasa di beri Allah kerahmatan hidup di dunia sampai akhirat...

Khasnya..untuk Yg Setia Tuan Pengarah Penjara Penor ketika itu..Tuan Roslan Bin Hj Mohamad..dan isteri beliau Puan Roslina berserta seluruh kakitangan Penjara Penor..ahli-ahli Persiap Penjara Penor...khasnya kepada Pn Roami (Staf Wanita & Setiausaha Persiap Penor) dan tidak lupa kepada Kpl Zaidi yang tidak putus-putus menjaga kebajikan saya sekeluarga dan arwah Ibu...Terima Kasih diatas keikhlasan semua...Allah akan membalas segala budi baik semua....

Juga tidak di lupakan kepada seluruh ahli Persiap Malaysia yang tidak putus-putus datang ziarah arwah Ibu di hospital maupun di rumah...segala doa dan sokongan semua hanya Allah saja yang dapat membalasnya...

Kepada semua sahabat-sahabat arwah Ibu yang selalu berdoa dan menghadiahkan bacaan Yassin dan ayat-ayat suci Al Quran kepada arwah Ibu...terima kasih yang tiada terhingga...sesungguhnya budi baik sahabat-sahabat arwah Ibu hanya Allah yang dapat membalasnya....

Untuk seluruh kakitangan wad 7 Hospital Tengku Ampuan Afzan Kuantan Pahang yang menjaga arwah Ibu dengan baik sekali jutaan terima kasih di ucapkan..terutama kepada Dr Suhaimi yang mengendalikan kes arwah Ibu dari awal sehingga arwah Ibu menghembuskan nafas terakhir..Bakti murni semua Allah saja yang dapat membalasnya...

Akhirnya...saya mewakili ayahanda Hj Man Bin Mahmod...kanda Asma sekeluarga...kanda Rosnani sekeluarga... adinda Khalid sekeluarga...dan saya sekeluarga memohon maaf seandainya ada salah dan silap yang tanpa di sedari...tiada kata-kata yang dapat di susun untuk menzahirkan ucapan terima kasih di atas segala perhatian...jasa baik dan doa semua untuk arwah Ibu dan kami sekeluarga...

Doa ke hadrat Allah SWT kepada semua yang terlibat semuga Allah melimpahkan kerahmatan...hidup yang sejahtera...di panjangkan umur...rezeki yang halal dan berkat...semuga kita masih di beri kesempatan olih Allah untuk bernafas di dunia Nya...

Salam penuh taqzim dan IKHLAS SELALU dari saya dan keluarga...Wassalam.