BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 8, 2010

"PERSIAP PULAPEN..."


Majlis Tamat Latihan Kursus Asas Trup Tindakan Cepat (TTC) pada Khamis 4 Mac 2010 bertempat di PULAPEN Perak terpahat seribu kenangan manis bersama ahli-ahli PERSIAP PULAPEN...hubungan mesra IKHLAS SELALU....Semuga PERSIAP PULAPEN terus sukses...genggam erat kasih sayang di antara kita...Selamat Maju Jaya PERSIAP PULAPEN. Tahniah dan ribuan terima kasih untuk PP Abu Bakar B. Ismail - Komandan Pusat latihan Pegawai Penjara dan Puan Zaiton Bt Shamsuddin - Pengerusi PERSIAP PULAPEN. Budi baik dan IKHLAS SELALU menjadi ingatan abadi.

Kesempatan beramah mesra dengan ahli keluarga TTC juga menzahirkan kenangan yang paling indah...sesungguhnya doa...pengorbanan...keprihatinan ibubapa...kesetiaan isteri tercinta dan kerinduan anak-anak terhadap ayah tersayang...pemangkin kejayaan cemerlang seorang lelaki bergelar anak...seorang suami...seorang ayah...kehadiran insan-insan teristimewa ini sesungguhnya membawa sejuta rasa...pembakar semangat untuk terus mencurah khidmat MESRA IKHLAS DAN BERBAKTI demi JABATAN PENJARA MALAYSIA.

TERIMA KASIH UNTUK SELURUH KELUARGA TTC DARI SAYA DAN SUAMI.

SEKALUNG UCAPAN TAHNIAH UNTUK ANGGOTA TTC SIRI 1 & 2...PENGORBANAN DAN IKHLAS SELALU DAPAT MENZAHIRKAN IMPIAN JABATAN PENJARA MALAYSIA KEARAH "MEMPERKASAKAN MODAL INSAN...KEBAJIKAN DIUTAMAKAN...ORGANISASI DIMARTABATKAN".