BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 17, 2010

~* Tahlil Untuk Arwah Bonda Tercinta *~



Tanggal : 7 Ogos 2010 ( Sabtu )/26 Syaaban 1431H
Masa : 11 Pagi
Tempat : Kediaman Ayahanda Hj Man


16 Jun 2006 Arwah mak meninggalkan kami semua...hampir setahun mengidap Lukiamia (AML) dan 16 Jun 2010 yang lalu genap 4 tahun pemergiaan arwah mak...tetap terasa seperti arwah mak masih ada..lebih-lebih lagi dibulan mulia lagi barakah ini...Ramadhan yang cukup istimewa...Ramadhan yang menggamit sejuta rasa dan kenangan...Ramadhan yang masih terasa suara arwah mak membaca ayat-ayat suci Al Quran...sajian masakan arwah mak yang tiada gantinya...

Yang mengalami nya saja..yang memahami betapa kerinduan ini tiada penghujungnya...sebak...pilu...belaian seorang mak tiada lagi...kalau dulu nak masak apa-apa juadah untuk berbuka puasa boleh terus telepon mak...arwah mak akan cerita macam mana nak masak....lebih membahagiakan bila balik rumah mak...masakan yang ditanya pasti terhidang...itu la naluri seorang mak...kini semua itu sudah berlalu...hanya kenangan menjadi ingatan ini tidak pernah padam untuk arwah mak....

Ucapan Penghargaan Dan Terima Kasih.
Warga Penjara Penor...Persiap Penjara Penor...terima kasih atas segala yang telah dizahirkan...hanya Allah sahaja yang dapat membalas segala yang telah di sumbangkan...bermula dari persiapan tempat...makanan serta bahagian hidangan. Terima kasih kepada Pengarah Penjara Penor PKP Tuan Abu Hasan Bin Hussain..warga Penjara Penor serta ahli Persiap seluruhnya.

Tetamu jemputan lain terdiri dari para sahabat arwah mak yang hadir untuk menghadiahkan doa untuk arwah mak...ramai yang hadir...dan suasana pilu dan hiba mengingatkan kenangan bersama arwah mak...kehadrat Allah doa dipohon semuga Allah mencucuri rahmat dan hidayah untuk arwah mak.


Saya mewakili keluarga Hj Man Mahmud mengucapkan jutaan terima kasih atas kerjasama yang telah diberi...kami sekeluarga tidak dapat membalas segala pertolongan serta bantuan yang telah dihulurkan...tanpa bantuan warga Penjara Penor majlis yang berlansung tidak sempurna. Untuk ahli-ahli Persiap Penor yang hadir...jutaan terima kasih dari saya sekeluarga...juga sumbangan juadah Persiap Penor amat saya hargai.


Kepada semua sahabat arwah mak...terima kasih atas segalanya...semuga silatulrahim di antara kita terus berpanjangan dan sejahtera hendaknya...Amin.


Sekian salam kasih sayang dan IKHLAS SELALU dari saya dan suami...serta seluruh keluarga Hj Man Bin Mahmud.

IKHLAS SELALU
Noraini Bt Hj Man