BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 22, 2011

~ * PERSIAP Institut Koreksional Malaysia * ~

Kenangan Terindah
Persiap IKOM & Pengerusi Cawangan Persiap

Pengerusi Persiap IKOM
Ahli Persiap IKOM
Kasih Sayang Untuk Semua

Puan Jaliah
Persiap Sabah

Persiap Sabah
Kreatif & Berbakat

Pengerusi Persiap Cawangan
Terima kasih atas segalanya.

Sumbangsih semua menjadi kebanggaan saya

"Kau Selalu Di Hati Ku"


Terima kasih ba..
Kasih Sayang Selamanya..

Pengerusi Persiap Cawangan

Terima kasih atas segalanya
Puan-puan semua penguat semangat saya...

Tiada lafaz yang dapat saya zahirkan
Sebagai tanda terima kasih dan berbangga
Usaha murni menganjurkan majlis yang cukup bermakna
Untuk saya dan pengerusi cawangan yang hadir
Sempena Mesyuarat Agong Persiap Ke 22
Di Negeri Melaka Bandaraya Bersejarah
13 - 17 Mac 2011.

Walaupun bilangan ahli Persiap IKOM yang tidak begitu ramai
Namun saya berbangga atas daya usaha
Pengerusi Persiap IKOM
Puan Rosnah ..AJK serta seluruh warga IKOM
Mengadakan majlis silaturrahim Persiap.
Silaturrahim ini lah yang kita pupuk agar hati kita bersatu dan ikhlas.
Teruskan ikatan persaudaraan...persahabatan ini
Kita genggam erat ikatan mulia ini
Semoga Allah sentiasa membasahi jiwa kita
Dengan rahmat dan hidayah NYA
Kita buktikan
PERSIAP
Maju dan sejahtera
"ILMU DITINGKATKAN...KEBAJIKAN DIUTAMAKAN''

Ikhlas Selalu
Noraini Man.