BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 22, 2010

IKHLAS SELALU...DEKAT DIHATI...PERSIAP PULAPEN.


Kesempurnaan milik ALLAH...sebagai hamba ALLAH saya berusaha untuk menzahirkan sesuatu kearah penambahbaikkan...ruang-ruang kelemahan sedaya mungkin saya cuba perbaiki.... ikhlas untuk seluruh PERSIAP yang saya sayangi...begitu juga harapan saya kepada PERSIAP PULAPEN yang tidak pernah menghampakan hasrat dan impian saya...maka lahirlah kumpulan koir yang mantap dan berwibawa...Tahniah dari saya dan suami kepada PERSIAP PULAPEN...pengorbanan masa dan tenaga semua hanya doa saya dan suami pohonkan kehadrat ALLAH SWT...semuga ALLAH sentiasa melindungi...merahmati dan mempermudahkan segala urusan semua.

Sekalung penghargaan jutaan terima kasih kepada Yg. Setia Tuan Abu Bakar B. Ismail - Komandan Pusat Latihan Pegawai Penjara dan Pn Zaiton Bt Shamsudin Pengerusi PERSIAP PULAPEN di atas segala usaha murni untuk merealisasikan hasrat PERSIAP MALAYSIA. Terima kasih dari saya dan suami.